2015. március 30., hétfő

Kókuszgolyó újragondolva II. (Kávé ízben)


Kókuszgolyó cappucinóval



Hozzávalók:
25 dkg darált keksz,
15 dkg darált dió,
12,5 dkg margarin,
8 dkg porcukor,
1,5 evőkanál cukrozatlan kakaó,
2 dl cappucinó, (most 2 dl tejjel, 1-1 evőkanál tejporral és nescaféval készítettem) 
díszítéshez csoki dara és cukordara.

A hozzávalókat sorrendben összegyúrjuk és az így kapott masszából kis golyókat formálunk.

Tanácsom: Utoljára a tejet vagy a cappuccinót tegyük hozzá, lehet, hogy nem szükséges mind.

Az egyik felét a golyóknak csoki darába, míg a másik felét színes cukordarába forgatjuk, így különleges és nagyon mutatós édességet kapunk. Ez az eredeti recept szerinti.

Most én igazi darált dióba is hempergettem a kicsi golyókat. 59 db lett.
Forrás: kertvarázsmagazin.hu gasztrorecept oldalról - köszönöm ez úton is.


Kókuszgolyó kávé ízben saját készítésű, saját fotó. 

50 dkg darált kekszem volt és elfeleztem, hogy a nescafés és a nescacaós változatos is elkészíthessem.

Nagyon kíváncsi voltam, milyen a nescafés - diósgolyó, mert most darált dióba burkoltam a cappuccinos golyókat - finom! Kávé és dió imádóknak!  

A nescacaós kókuszgolyó is nagyon finom, könnyű és krémes.

Készítsd el, várom véleményed:
konyhaioldalak   kukac  gmail.com  

Viola nagyi

http://receptekviolanagyitol.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések: