2022. szeptember 3., szombat

Túrós kevert sütemény - szuper finom, főleg frissen

Hozzávalók:

50 dkg túró

33 dkg tejföl

10 dkg vaj (szobahőmérsékletű)

4 tojás (eredeti recept 6 db tojást írt, nekem nagyok voltak, ezért kevesebb)

2,5 dl liszt ez nekem 11 dkg sima liszt megszitálva

10 dkg porcukor

1 cs. sütőpor

az eredeti recepten kívül tettem bele reszelt citromhéjat és 1 cs. vanlíliáscukrot.

Az egész tojásokat villával felvertem egy tálban és a szokásos módon kikevertem a masszát.

24x32 cm vajjal kikent, lisztezett tepsibe tettem (enyém nagyobb, mint a honlapon olvasható receptnél).

200 Celsius fokra előmelegített sütőbe tettem és 180 - 200 fokon sütöttem kb. 30 percig, hogy a teteje és az alja is szépen megsűljön.

Köszönet a receptért! rupanerkonyha honlapján talátam.

Érdemes elkészíteni, mert egyszerű, finom, kevés liszt van benne = a vonalainknak is jó. 

Túrós kevert saját sütemény, saját fotó


Fél kg túróból ugyan lehet mutatós szalalkális túrós lepényt sütni, túrógolyót gömbölygetni vagy
túrós rétest sütni, viszont, ha gyorsan jót szeretnél készíteni, akkor ez a süti remek választás!



Nincsenek megjegyzések: