2013. február 7., csütörtök

Sütés nélküli édesség képekben



Joghurtos babapiskótás finomság képekben:

Saját fotóim.












                                          


                                          


Joghurtos süti

Hozzávalók:
0,5 liter gyümölcsjoghurt = 5 doboz 1,25 grammos joghurt
20 dkg babapiskóta
1 zacskó (2 dkg) instant zselatin fix
2,5 dl tejszín,
gyümölcsjoghurthoz illő idény gyümölcs vagy befőtt, itt én 1 db narancsot vágtam apró kockára.

Elkészítés:
A tejszínt félig felverjük és a fele zselatinnal (1 evőkanál) tovább habosítjuk.
A joghurtot elkeverjük a másik fele zselatinnal, és hozzátesszük az apróra vágott gyümölcsöt, majd óvatosan egybe kanalazzuk a tejszínnel.

Folpack fóliával kibélelünk egy őzgerinc formát vagy egy kicsi tepsit és beleöntjük a joghurtos-tejszínes masszát. Elsimítjuk, kirakjuk babapiskótával. Tetejét is betakarjuk fóliával. Hűtőszekrénybe vagy éléskamra polcára tesszük.
Lehetőleg pár óra vagy 1 nap elteltével tálaljuk úgy, hogy kiborítjuk a formából egy szép tálra és szeleteljük nagyobb szeletekre.

Díszítsük kedvünk szerint színes tortadarával vagy tejszínhabra ültetett gyümölcs darabbal. Egyszerűen tálalva is nagyon könnyen elkészíthető és mutatós vasárnapi édességet kapunk.
Ihletet adó forrás: sutigyar.hu joghurtos süteménye, megnöveltem a tejszín mennyiségét és én instant zselatin fixet használtam, ez lényegesen egyszerűbb.

Szeretettel: Viola nagyi
http://receptekviolanagyitol.blogspot.com  





Nincsenek megjegyzések: