2022. szeptember 11., vasárnap

Sütipecsétes kekszek



Saját süteményeim, saját fotóim
   

Hozzávalók: (Linzer karika receptje) 

60 dkg liszt (20 dkg rétesliszt, 40 dkg simaliszt)
30 dkg vaj
15 dkg porcukor 
1 egész tojás és 1 db-nak a sárgája
1 citrom reszelt héja (emberi fogyasztásra alkalmas legyen és alaposan megmosva használjad!)
1 cs. vaníliás cukor
1 cs. sütőpor.

A hozzávalókat összedolgozzuk és pihentetjük egy kicsit. Ez idő alatt elővesszük a gyúrótáblát, a tepsiket /jó, ha több tepsibe tudjuk rakni a kinyújtott és kiszaggatott tésztákat, mert gyorsan haladunk így/. 

A pihentetett tésztát kicsit lisztezett deszkán kb. 2-3 mm vastagra nyújtuk és kiszaggatjuk,
sötőpapírral bélelt tepsibe tesszük /én most kikentem a tepsiket margarinnal/. Előmelegített sütőben 180 Celsius fokon kb. 8-10 perc alatt megsütjük. Maradjon világos!

A sütemény pecséteket köralakú szaggatóval szokták szaggatni, most megpróbáltam cakkossal, szépek lettek. Érdemes alkotni. 

Linzer karikáról itt írtam  

Ezek a sütipecséteket is asutipecset.hu oldalról vásároltam. Köszönet érte, nagyon szépek.

Viola nagyi





Nincsenek megjegyzések: